wtorek, 23 lipca 2013

KillyS Kredka do paznokci

Hej hej hej:)  Ostatnio nie narzekam na brak zajęc, ciągle coś się dzieję co bardzo lubię;)
Jutro ważny dla mnie dzień, więc trzymajcie kciuki, pochwalę się jesli się uda;)

Dzisiaj o kosmetyku który mnie rozczarował:(


























































Biała kredka zalecana do długich, niemalowanych paznokci. Nadaje im naturalny, ale zadbany wygląd.

Cena: ok. 8zł


Moja opinia:

Dla mnie jest to totalny niewypał. Mam tą kredkę już od baaardzo dawna, wiele razy dawałam jej szansę i ciągle to samo. Uważam  że nie da się pomalowac płytki na biało tak, aby nie popaprać sobie przy tym skórek czy samych palców. Na sucho niestety kredka u mnie nie maluje w ogóle, muszę ją zwilżać wodą i malowac na mokro a niestety wtedy jestem cała upaćkana na biało. Jeśli nawet uda mi się wymalowac w miare ładnie, niestety u mnie efekt utrzymuje się bardzo krótko. Kilka razy umyje dłonie i koniec. Tak naprawdę zastanawiam się czy może ja popełniam jakiś błąd? Źle jej uzywam? 

Dziewczyny jeśli znacie ją lub inne kreki to dajcie znać jak się sprawdzają u Was i jak się nimi posługujecie bo u mnie narazie koszmar;/


5 komentarzy:

  1. Ja kiedyś używałam tak, że malowałam stronę od wnętrza dłoni- paznokcie pod spodem, czyli same końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kiedyś używałam kredki i tak samo malowałam - końcówki od spodu ;)

      Usuń
    2. dziewczyny ale ja tak samo uzywałam, i efekt u mnie jest znikomy, żaden nawet bym powiedziała, a zawsze mam brudne całe palce potem tylko i wyglada to nieestetycznie;/

      Usuń
  2. nigdy jej nie używałam i nie mam zamiaru, dzięki za ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że się u Ciebie nie sprawdziła ;) Pierwszy raz ją widzę ;) Na pewno nie kupię ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]