czwartek, 18 lipca 2013

Avonowe łupy :)

Chciałam Wam pokazać jakie zakupy poczyniłam w ostatnim katalogu Avonu. Niby nic szczególnego, ale bardzo cieszy jak się odbiera paczkę;)




Dorwałam fajną promocję w ofercie dla konsultantek, gdzie można było wybrac dwa produkty za 12,98. Do wyboru było pare balsamów, kremów do stop, sprayów itp. Ja wybrałam dwa pierwsze balsamy:) Myślę że to fajna oferta, dwa produkty za 13 zł?
Kupiłam jeszcze spray do stóp pochłaniający wilgoć, przydaje się taki kosmetyk w upalne dni 6,99 zł
Krem do stop z masłem shea 9,99 zł
Antyperspirant 5,99 zł

A Wy co ostatnio upolowałyście?:)


6 komentarzy:

  1. Zainteresowały mnie te balsamy Avon :) Dawno już niczego nie zamawiałam :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja sąsiadka zamawiała u mnie ten spray :D Ja sama skusiłam się na nowy eyeliner i inne pierdółki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio kupiłam sobie wodę toaletową z Avonu, ale zamawiałam na allegro bo taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam żel pod prysznic z serii skin so soft z olejkiem miętowym
    i już go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten antyperspirant i średniaczek. Moje ostatnie zamówienie z Avonu było spore :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też ta promocja na balsamy SSS skusiła tyko nie mogłam się zdecydować która wersja więc wzięłam obie podobnie jak Ty :) no i jeszcze parę rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]