piątek, 26 lipca 2013

Avon, Skin So Soft, Fast Hydration, Żel nawilżający z olejkiem z mięty

Pokazywałam Wam całkiem niedawno moje Avonowe zakupy. Dzisiaj opowiem Wam o żelu nawilżającym z Serii Skin So Soft.



Zapach:
Tutaj pojawiło się moje pierwsze skrzywienie;/  Zapach jest ładny i przyjemny owszem, ale dopiero po tym jak wyparuje z żelu cały alkohol który na początku śmierdzi niemiłosiernie.

Konsystencja:
Żel

Działanie: 
Na samym początku zastanowiła mnie następująca rzecz: jak żel, który na drugim miejscu w składzie ma alkohol, może nam nawilżać skórę? Hm.. ciekawe dlaczego znalazł się on z żelu nawilżającym i jakie jest jego działanie. Żel ma olejek z mięty, ktory ma za zadanie chłodzić. Faktycznie muszę przyznać że lubię wysmarować się tym żelem w gorący poranek i czuje chłodzenie, jednak jest ono chwilowe, tylko w momencie aplikacji. Po nałożeniu na skóre bardzo szybko się wchłania, nie zostawiając żadnej tłustej warstwy. Czuć delikatne napięcie skóry, jest ona gładka i miękka. Efekt ten jednak po jakimś czasie zanika, dlatego też dla osób z wymagającą skórą raczej nie jest on polecany. Jak ja go używam? Wieczorem po kąpieli lubie zaaplikować sobie solidną warstwę bardzo nawilżającego tłustego kremu, dlatego też rano nie potrzebuje nic cięzkiego zwłaszcza w takie upały. Wtedy sprawdza się bardzo fajnie, nie klei się do ubrań, szybko się wchłania. Jest bardzo wydajny.

Podsumowując:
Efekt chłodzenia otrzymamy lepszy  i dłuższy stosując np serum z Eveline. Faktycznie tutaj też chłodzenie występuje ale bardzo krótkie.
Nawilżenie: bardziej powiedziałabym  że uczucie  wygładzenia, miękkości skóry.
Lekki, mega szybko się wchłania
Minusem największym dla mnie jest alkohol w składzie

Uważam że sprawdza sie w stopniu zadowalającym w upalne dni. Jesli oczekujemy od niego cudów to możemy się zawieść.
 

Ocena:
- 4/5 
 

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]