wtorek, 18 lutego 2014

BingoSpa kolagen do ciała

Wracam wypoczęta po cudownym weekendzie spędzonym w moim ukochanym mieście Wrocławiu:)
Jeśli ktoś jeszcze nie był to serdecznie polecam :)

Dzisiaj pokażę Wam kolejny produkt który dostałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa. Muszę przyznać że jest to kosmetyk który bardzo ale to bardzo polubiłam.



Kolagen do ciała BingoSpa dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowo aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd.
Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy dostarczać jej kolagenu. Kolagen sprawia, że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem.
Kolagen do ciała do codziennej pielęgnacji doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, bez niemiłego uczucia lepkości. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i pachnącą.

Skład: Aqua, Isopropyl Mirystate, Glyceryl Stearate (and) Ceteareth 20 (and) Cetearyl Alcohol (and) Cetyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Cyclopentasiloxane (and) Cyclohexasiloxane, Cetyl Alcohol, Soluble Collagen, Propylene Glycol, Aloe Extract, Linum Usitatissimum Seed Extract, Matricaria Extract, Tocopheryl Acetate, DMDM- Hydantoin, Phenoxyetanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Parfum



Moja opinia:

Zapach: Cudowny! Bardzo świeży, nienachalny. Jestem kiepska w opisywaniu zapachów;p 

Konsystencja: Biały, dosyć gęsty, nie spływa.

Działanie: Na początku dodam, że oryginalne opakowanie kolagenu jest bez pompki tylko z metalową zakrętką. Ja zachowałam pompkę z poprzedniego balsamu BingoSpa i teraz przełożyłam bo tak wygodniej :)
Kolagen bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze, więc można zarzucić ubrania bez obaw że się pobrudzą. Skóra jest wygladzona, miękka i miła w dotyku. Na dodatek pieknie pachnąca;) I tu kolejny plus za zapach który nie miesza się z ubraniami. Nie wiem czy ktoś z Was miał kiedyś taki problem, ale ja już kilkakrotnie o tym pisałam. Zdarzyło mi się to przy 2 balsamach, z Isany i z Gorvity, że zapach balsamu zmieniał się kiedy zakładałam ubrania i była to bardzo nieprzyjemna woń. Nawet pod wpływem pościeli działo się to samo, dziwna sprawa. 

Producent nie kłamał pisząc o gładkości, sprężystości itp. Skóra faktycznie jest delikatna, odzywiona i sprężysta. 

Ocena: 5/5

 Produkt testuje dzięki uprzejmości firmy BingoSpa. Fakt ten nie wpłynął na moją ocenę. 


 

10 komentarzy:

  1. No żebyś wiedziała :/W dodatku na Pieszycach (miejscowość obok mojej, gdzie też prawdopodobnie będę stać) jest dziewucha, która non stop braki robi. Szefowa też podobno popier****. Uh porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masakra, tacy ludzie nie powinni pracować bo zamiast pomagać to tylko same szkody wyrządzają;/

      Usuń
  2. Ja mam serum kolagenowe ale dopiero zaczynam jego testy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli dobrze pamiętam to używałam serum kolagenowego z BingoSpa i też było fajne;)

      Usuń
  3. nigdy nie mialam nic z bingo spa a wiele osob poleca i chyba kiedys w koncu specjalnie sie ogarne i kupie cala duza paczke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna mnie ten balsam kusi i jak będę się wybierac do Polski to na pewno złożę na niego zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba skuszę się na coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę kupić :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) + http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]