poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Krem do ciała i nie tylko ;)

I znowu zniknęłam na kilka dni... Już się tłumaczę... Oczywiście nawał nauki to swoją drogą, ale pojechałam też na weekend do domu z myślą że tam przecież tez mam komputer, ale na miejscu okazało się ze jest w naprawie od tygodnia;/ byłam odcięta od bloga na kilka dni...


Dzisiaj pokaże Wam znany chyba dobrze krem do ciała i nie tylko;)



Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Copernicia Cerifera Cera, Theobroma Cacao Butter, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin.

Zapach:
Mi kojarzy się ten zapach z lodami czekoladowymi, jest przesliczny i intensywny co lubię;)

Konsystencja:
dosyć rzadki, dzięki czemu fajnie się rozprowadza

Działanie:
dobrze się wchłania, ślicznie i długo pachnie. Nawilża, może nie rewelacyjnie ale przeciętnie. jest wydajny. Jednak nie mogłam się oprzeć i oczywiście przetestowałam go rownież na włosach do kremowania i... jest świetny!  Nałożyłam na włosy na parę godzin lub nawet na cały dzień jeśli siedziałam w domu, po czym wieczorem myłam włosy jak zawsze. Ale widzę dużą zmianę. Włosy sa miękknie, nawilżone i musze przyznać że skóra głowy jest też w lepszym stanie, mniej się łuszczy. Krem nie przetłuszcza mi włosów, nadal wytrzymują ok 3 dni co dla mnie jest dużo. Za cenę 7,99 z pewnością warto!
Czy kupię ponownie? TAAKK!! :)

7 komentarzy:

  1. Muszę go w końcu kupic! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja działania na włosach nie zauważyłam :), ale do ciała bardzo lubię ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO to muszę się w końcu na niego skusić

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio trafiam na coraz więcej wpisów na temat tego kremu, muszę się skusić w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo się zastanawiałam czy ten krem z Isany zda egzamin, a po takiej recenzji na pewno się na niego skuszę tym bardziej, że cena zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]