środa, 10 kwietnia 2013

Antybakteryjne Duo od Ziaji

Dzisiaj słów kilka o duo od Ziaji. Kupiłam je w aptece za zawrotnie niską cenę 13,50. W skład wchodzi:

Tonik + krem

Może najpierw coś o toniku:


Kosmetyki są bezzapachowe i naprawdę z czystym sumieniem mogę powiedzieć że to chyba pierwszy raz kiedy faktycznie nie czuje żadnego zapachu!.
Plusem jest brak alkoholu w składzie. I to czuć bo nie wysusza on twarzy a wręcz przeciwnie często używam go kiedy czuje że moja buzia po myciu jest sucha i ściągnięta.  Jednak mam dziwne mieszane uczucia. Bo tak naprawdę nie wiem czy on samodzielnie coś  robi z moją cerą i czy pomaga w pozbyciu się trądziku. Troszkę mam takie odczucia jakbym przemywała twarz wacikiem nasączonym woda a nie tonikiem.





Z kremem jest troszkę inaczej. Ma on lekko żelową konsystencję w kolorze miętowym. Jest rownież bezzapachowy.
Uzywam tego kremu tylko na noc z tego wzgędu że on u mnie na twarzy nie wygląda dobrze, tzn buzia świeci mi się po nim. Po rozsmarowaniu zostawia na twarzy lekki film, jednak nie jest to tłusty film tylko daje uczucie takiego nawilżenia i gładkości. Poczatkowo miałam wrażenie że zapychał mi pory bo wyskoczyło trochę niedoskonałości ale to był chyba element oczyszczania. Teraz muszę przyznać że jestem z niego zadowolona. Mi naprawdę pomaga utrzymać buzię w dobrym stanie. Nie jest to może najlepszy produkt, ale działa fajnie. Co więcej dla mnie ważne jest aby krem antybakteryjny nie wysuszał mi twarzy, a ten działa super bo mam wrażenie że właśnie delikatnie ją nawilża. Mam wrażenie że moja buzia przetłuszcza się troszkę mniej.

Podsumowanie:
Tonik: 
-nie widzę jego działania

Krem:
-pomaga redukowac trądzik ( ale podkreślam, z pewnością nie usunie tradziku dużego ani nie zrobi tego na stale, z tym problemem nalezy udac się do dermatologa)
-przy dłuższym używaniu zmniejsza przetłuszczanie
-jest bezzapachowy
-wydajny
-tani
 -fajnie wygładza i nawilża



Czy do nich wrócę? 
Hm... toniku raczej nie kupię ponownie, nie jestem jakąs zwolenniczką toników, moja twarz radzi sobie bez nich, za to krem raczej zagości u mnie na stałe. Jest tani a przyzwoicie działa :)

4 komentarze:

  1. Ten krem mnie kusi od dawna, muszę się wreszcie za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię kosmetyki z Ziaji Med :), są naprawdę dobre jak za tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie wygląda jak od Purritin :D Też nie przepadam za tonikami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używałam tego kremu z tej serii i szczerze mówiąc fajnie się wchłania, z zaskórnikami mi pomógł i jednocześnie nic nie zrobiła chyba nawet zaszkodził moim wypraską, ale ja mam strasznie wrażliwą cer i chyba dlatego, ale ogólnie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]