czwartek, 11 kwietnia 2013

Biosilk Hydrating Shampoo

Skończyłam testować szampon Biosilk glęboko nawilżający. Nie używałam go długo gdyż dostałam od firmy 50 ml opakowanie a  ja jestem właścicielką dlugich wlosów;)


Skład: Water/Aqua, TEA Lauryl Sulfate, Dihydroxypropyl, PEG-5 Linoleammonium Chloride, PPG-5 Ceteth-10Phosphate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Glycerine, Triticum Vulgare (Wheat) Gluten, Glycol Distearate, Sodium Laureth Sulfate, , Panthenol, Sodium PCA, Rosa Centifolia Flower Water, Tetrasodium EDTA, PG-Hydroxyethylcellulose Cocodimonium Chloride, Cocamide MEA, Laureth-10, Citric Acid, Honey Keratin Amino Acids, Sodium Chloride, Symphytum Officinate Extract, Anthemis Nobilia Flower Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Lavandula Angustifolia (Lavende) Extract, Salvia Sclarea (Clary) Extract, Polysilicone-15, Phytantriol, Hydrolyzed Silk, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, Yellow 5 (CI 19140)Red 33 (CI 17200), Parfum/Fragrance, Hexyl Cinnamic Aldehyde, Benzyl Benzoate, Linalool, Gamma Methyl Ionone, Citronellol, Lillal, Hydroxy Citronellol, Geraniol, Eugenol. (15.11.2008)

Zapach:
Jeśli ktoś uzywał kiedyś jedwabiu Biosilk to będzie wiedział jak pachnie ten szampon;)

Działanie:
Dosyć dobrze się pieni. Nie odczułam działania nawilżającego, a posiadam ostatnio suche włosy. U mnie działał dosyć przeciętnie, tzn włosy były po myciu gładkie i przyjemne w dotyku, ale ich stan nie poprawił się szczególnie. Nie powodował swędzenia skóry co też cenię na plus bo dużo szamponów drażni moją skórę głowy. Włoosy byly świeże i nie wywoływał szybkiego przetluszczania się. Być może używałam go zbyt krótko by móc określić jak działa przy regularnym długim uzywaniu.

Któraś z Was może uzywała  go dłuzej?

Przyjemny, ale nie zaskoczył mnie aż tak żebym kupiła pełnowymiarowe opakowanie zwłaszcza że cenowo nie zachęca...


6 komentarzy:

  1. Nie używałam, może dlatego że nie przepadam za biosilkiem. Używałam jedwabiu ale strasznie wysuszał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu mnie zaskoczyłaś, bo ja bardzo jedwab z Biosilk lubię i działa u mnie fajnie chociaż ostatnio moim hitem jest produkt z Chi i którym pisałam niedawno w czerwonej butelce;)

      Usuń
  2. jeśli pachnie tak jak jedwab to cudownie :) szkoda, że nie dali Ci wiekszego opakowania, żebys mogla zobaczyc prawdziwe efekty ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi there would you mind sharing which blog platform you're using? I'm looking to start
    my own blog in the near future but I'm having a difficult time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for
    something unique. P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!


    Check out my webpage: garcinia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie lubię firmy Biosilk. Jedwab okropnie wysusza włosy, a szampon mi je przetłuszczał :(

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten szampon jeszcze nie zaczęłam go używać..
    zapach ma świetny, szkoda że efektów u Ciebie nie widać jestem ciekawa jak na moich włosach się sprawdzi..

    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]