środa, 13 sierpnia 2014

Avon, Odżywczy szampon z olejkiem arganowym

Lubię testować nowe szampony, chociaż trudno mi znaleźć taki, który w 100% będzie odpowiadał moim włosom. Dzisiaj opowiem o szamponie firmy Avon.



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide Mea, Sodium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Sodium Chloride, PEG-12 Dimethicone, Disodium Edta, Sodium Hydroxymrthylglycinate, Citric Acid, Quaternium-80, Creatine,
Argania Spinosa Kernel Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Hydrolyzed Wheat Protein, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Wheat Starch, Laminaria Digitata Extract, Pelvetia Canaliculata Extract, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene.



Zapach: Bardzo, bardzo ładny! Jednak trudny do okreslenia, trochę typowy dla szamponów z Avonu, ale z nutą czegoś nowego. Dosyć długo utrzymuje się na włosach.

Konsystencja: Perłowa. 

Działanie: Szampon ładnie i intensywnie się pieni, dobrze oczyszcza włosy nie plącząc ich przy tym. Włosy po umyciu są gładkie, błyszczące i nie puszą się i nie przetłuszczają szybko. Co ważne nie podrażnia skóry głowy, nie wywołuje swędzenia. Jednak od czasu kiedy go używam, nasilił mi się łupież i podejrzewam, że to sprawa tego szamponu. Gdyby nie ten fakt, szampon mógłby być naprawdę dobry i pewnie zagościłby u mnie na dłużej. Niestety to go dyskwalifikuje.

Ocena: 3/5

10 komentarzy:

  1. Oj, niestety ciężko jest dobrać odpowiedni szampon... Moja skóra głowy też często się buntuje jeśli zaserwuję jej coś nieodpowiedniego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety mam tak samo, bardzo wrażliwa skóra głowy więc nie wszystkie szampony są odpowiednie :(

      Usuń
  2. Jeśli spowodował łupież, to będę trzymać się od niego z daleka. Kiedyś jednak często używałam szamponów z Avonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaznaczam, że to co przytrafiło się mi, nie koniecznie musi zdarzyć się też u Ciebie:) każdy ma inna skórę, każdy reaguje inaczej :)

      Usuń
  3. Szkoda, że powoduje u Ciebie występowanie łupieżu. Bo szampon sam w sobie wydaje się być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampony z Avonu, szczególnie z tej serii mnie zawodzą, bardzo często więc chyba i na ten się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ten szampon uzywałam prawie rok bez przerwy ale uzywałam całą serię. Szczególnie chwalę sobie maskę z olejkiem arganowym z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażliwą skórę głowy.... chyba nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]