piątek, 21 grudnia 2012

Zakupyyyyy!!

Chciałam Wam pokazać co ostatnio kupiłam, dawno nie robiłam takich postów więc czas najwyższy:))



Co kupiłam:
-Taft pianka do włosów ok 15 zł
-pomadka z Lovely z mentolem i kamforą, 3,99 zł
-zapach z La Rive, 12 zł
-Krem pod oczy z Eveline, nawilżający, napinający i redukujący obrzęki i cienie pod oczami ok 13 zł
-antyperspirant Dove z granatem 8,99 zł
-szminka z Maybelline, kolor 742 ok 15 zł
-żel, peeling, maska z Nivea Pure All in 1

Na pewno pojawią się wkrótce recenzje, pare produktow już używałam i kupiłam po raz kolejny dlatego dobrze znam:)
aa Wy kochane powiedzcie mi, o którym produkcie chciałybyście się dowiedzieć coś więcej?;)

Chciałabym Wam przy okazji życzyć z okazji tych nadchodzących Świąt wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze, mnóstwo radości, miłości, zdrowia, Świąt spędzonych z najbliższymi których kochamy i wiele wiele ciepła i pomyślności ;*

11 komentarzy:

  1. Tobie również życzę Wesołych Świąt i udanego sylwestra oczywiście ;)

    ps. daj znac koniecznie jak się spisuje kremik pod oczy z eveline! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam z chęcią poczytam o Dove z granatem, dlatego że szukam jakiegoś nowego fajnego dezodorantu. Ostatnio kupiłam sobie bodajże z Nivea co nie zostawia plam na czarnych ubraniach a zarazem nie robi żółtych na białych, ale dla mnie zapach jest odrzucający. Czekam, aż wykorzystam do końca i chcę upolować coś fajnego, a granat może ładnie pachnieć :D

    Przy okazji - dodaję do czytanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz coś więcej o tym żel, peeling, maseczka z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana o tym już akurat pisałam jakiś czas temu:)
      zaglądnij tu:
      http://nuna2225.blogspot.com/2012/09/pielegnacja-twarzy-krok-1-oczyszczanie.html

      Usuń
  4. Weszłam tutaj 1 raz i już myślę że zostanę na długo! :) świetny blog! Wesołych świąt! z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel (...) Nivea jest genialny!
    I ja życzę zdrowych i wesołych i rodzinnych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych i spokojnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie przeczytam o Nivejce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]