czwartek, 27 grudnia 2012

Eveline bioHYALURON 4D

Dużo pytałyście mnie o kremik pod oczy Eveline który pokazałam Wam ostatnio;)
Z racji tego że używam go już ok 3 tygodni mogę chyba co nieco o nim powiedziec.



































Kupiłam go razem z kremem  z tej samej serii jeśli się nie mylę, jednak kremik uzywa moja mama.

Konsystencja: Biały kremik, gęsty, co bardzo mi się podoba w nim bo nie spływa z palca podczas nakładania

Zapach: wg mnie jest on też bardzo charakterystyczny dla produktów Eveline z tej serii. Nie potrafię opisać jednak pachnie przyjemnie;) Chociaż chyba nie o zapach tu chodzi:)

Działanie: na noc nakładam grubszą warstwę i bardzo szybko się wchłania, jednak przy dużej ilości zostaje tłusty film pod oczami co mi wcale nie przeszkadza. Zauważyłam ze ma w sobie malutkie drobinki rozświetlające, i faktycznie rozświetla. Skóra pod oczami jest wygładzona, nawilżona i zniknęły pierwsze małe zmarszczki bo bardzo fajnie napina skórę. Ja od zawsze borykam się z problemem cieni pod oczami i obrzęków, a od kiedy uzywam tego kremu to problem się zmniejszył. Wiadomo, nie zniknął, bo to chyba niemożliwe w moim wypadku, ale jest lepiej i jestem bardzo zadowolona.
Więc podsumowując, moje oczekiwania ten krem spełnił bo nawilża, napina, rozświetla  skórę pod oczami i przy tym pomaga redukować, zmniejszać cienie pod oczami. 

Cena to bodajże ok 12 zł :)

Polecam:))

6 komentarzy:

  1. kusisz tą recenzją :P jak skończę mojego flosleka to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe produkt, i nie drogi :)

    + dodaję do obserwowanych ;)
    www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja raczej nie używam kremów pod oczy, ale z chęcią bym ten wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę kupić mamie :-)
    Zostałaś nominowana na moim blogu!:-)
    Zapraszam: http://kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com/2012/12/kolejna-nominacja-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za recenzje bo właśnie jestem na poszukiwaniu dobrego kremu pod oczy niestety obecny z YR bardzo mnie zawiódł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]