czwartek, 14 lutego 2013

Biedronkowe cudo za 5,99 :)

Codziennie zdaje sobie sprawę z tego jak mało doceniam Biedronkę. Można tam kupić świetne kosmetyki w fajnych i niskich cenach. Dzisiaj pokaże Wam krem odżywczy, który kupiła jakiś czas temu moja mama, ale tak go pokochałam że używam i ja, już 2 opakowanie;)


Przepraszam Was za zniszczoną etykietę, ale z tego co pamiętam to krem oryginalnie w sklepie jest zalakowany razem z nakrętką, a kiedy próbowałam go ładnie odpakować to troszkę zniszczyłam;p





Skład jak widać ma bardzo przyjemny.

Konsystencja:

Jedynym minusem jest bardzo lejąca konsystencja, przypomina mi raczej bardzo rzadki balsam.
Jednak może też dzięki temu jest bardzo wydajny. Niewielką ilością kremu możemy wysmarować całe nogi.
Używam kremu do całego ciała, z wyjątkiem twarzy, jednak bałabym sie nałozyć na twarz krem który zawiera tyle olejków. 

Zapach:

Piękny, bardzo przypadł mi do gustu. Nie czuć tam nic charakterystycznego, ale pachnie bardzo przyjemnie.

Działanie:

Problemem czasem może być rozsmarowanie, ponieważ pomimo bardzo lekkiej konsystencji, krem jest koloru białego i potrzebuje chwilkę zeby dokładnie wsiąknąc bo inaczej zostawia białą powłokę. Skóra po uzyciu nie jest tłusta, ale miękka, delikatna i przede wszystkim nawilżona!
Nawet na drugi dzien czuje jeszcze zapach. Łagodzi też moje podrażnienia po depilacji. Czasem mam bardzo suche nogi a krem naprawdę radzi sobie z tym i świetnie nawilża. Nie wiem czy pomoaga napinać skórę, wydaje mi się że nie, ale ja nie szukam w nim działania ujędrniającego tylko nawilzającego i tu się sprawdzil;)


Za 5,99 czego chcieć więcej? Warto wypróbowac, nawet jesli nie sprawdzi się do ciała, może być fajną alternatywą np do smarowania stóp lub rąk z racji tego ze jest lekki i nie zostawia tłustej warstwy. 

Ja go lubie, i mam zamiar wypróbować drugi krem z tej samej serii;)

Ocena:
+4/5

11 komentarzy:

  1. Jakoś nie jestem przekonana, ale moja skóra jest bardzo wymagająca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też:( ale ten kremik fajnie na moją skóre działa;)
      jednak nie zawsze to, co dobre dla mnie, może sprawdzić sie u innych, ale za 5,99 czy nie warto chociaż spróbować?

      Usuń
  2. Akurat tego produktu nie miałam, ale bardzo lubię krem do rąk z Be Beauty czerwony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. już dawno nie byłam w Biedronce - trzeba by się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, dziękuję za info! Na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widuję go w Biedronce;-) Za taką cenę z pewnością się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała, żeby nie miał konserwantu, który mnie podrażnia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodzę się z Tobą, Biedronka ma bardzo fajne kosmetyki;) osobiście używam żelu do twarzy, mleczka do demakijażu,peelingu do stóp i kremu(chociaż tutaj jak dla mnie za małe nawilżenie stópek) ;) i powiem że za taką cena za jaką są WARTO;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo podobno kosmetyki biedronkowe są produkowane przez firmę Tołpa tylko pod nazwą BeBeauty :)) ale sa taniutkie i warto;)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]