poniedziałek, 24 września 2012

Pielęgnacja cery Krok 3 Kremy i nawilżanie

aaaaa.... Jestem na siebie zła! bo przypadkiem usunęłam posta o kremach którego opublikowałam wczoraj:(
Więc dodaje ponownie:)

Moja cera jest dość dziwna, bardzo tłusta, a zarazem podatna na wysuszanie, wrażliwa, ze skłonnością do wyprysków... Jako nastolatka myślałam tylko o tym by moją twarz wysuszać, a to wielki błąd bo cera wtedy broni się i wytwarza jeszcze więcej sebum , przez co zapychają się nasze pory. Nie uzywałam też kremów nawilżających w ogóle, jedyne kremy to te które zawierały jakieś składniki przeciw wypryskom.Kolejny błąd! Dziewczyny! Cere Trzeba nawilżać, ciągle, cały czas, codziennie.
Trzymając sie daleko od kremów nawilżających, pewnego dnia skusiłam sie na wyprobowanie kremu Vichy, Idealia. Szybko zużyłam próbeczkę którą miałam w domu, i zakochałam się.

,
Konsystencja: jest to krem żel, o różowawym kolorze i żelowej konsystencji, lekki.

Zapach: piękny, kwiatowy.

Działanie: nałożyłam go pierwszy raz kiedy moja cera była bardzo przesuszona. Nawilżył ją rewelacyjnie, zniwelował suche skórki, ukoił moją cerę. Producent zapewnia że krem ten pozostawi twarz promienna, i tak właśnie działa. Ma on również wygłądzać, wyrównać koloryt i przebarwienia i tez moim zdaniem radzi sobie super. Ja posiadam wersje dla cery tłustej i mieszanej, ale Vichy ma rownież ten krem w wersji dla cery suchej. Jest on bardzo wydajny, starczył mi na ok 2 miesięcy, przy codziennym używaniu. Krem ma podobno działanie przeciwzmarszczkowe jednak ja nie mogę powiedziec czy to prawda bo zmarszczek nie posiadam jeszcze;)
Najlepsze jest to że nie zapchał mojej cery, co zdarza się baardzo rzadko. Jest idealny, jednak mniej idealna jest jego cena. Kosztuję ok 100 zł.


Kolejnym kremem któremu wierna jestem od daawna jest Barwa Siarkowa Moc, o którym robiłam już recenzje na moim blogu i odsyłam Was do niej tutaj 


Kolejny krem to Avon, Fresh Hydration

Konsystencja: biały, dosyc gęsty krem, o treściwej konsystencji

Zapach: wyczuwalny ogórek, świeży zapach, utrzymuje się na cerze przez pewien czas

Działanie: krem ma być lekki, jednak zostawia na cerze film, niestety tego uczucia nie lubię. Mimo to najpierw podchodziłam do  niego z wielką ostrożnościa i zastosowałam na borde, po czym zauważyłam po paru dniach kilka zakórników. Jednak dałam mu szanse kolejną i sprawdza się. Fajnie nawilża, niweluje suche skórki i utrzymuje nawilżenie cały dzień. Nie matuje niestety, mimo ogórka , ale ja tego od niego nie oczekuje. Uważam że za cene 7,99 warto go wypróbować.


Bubel nad bublami!!!

Konsystencja: krem o lekko zółtawej barwie, dosyć gęsty

Zapach: muszę przyznać ze zapach bardzo mi się podobał, jednak cięzko mi określić czym, i jak pachniał

Działanie: no właśnie, działanie... Po kilku uzyciach miałam na twarzy istną masakre!  Cała twarz w pryszczach, otwartych jak i podskórnych... Leczyłam buzie ponad miesiąc, nie mogłam dać sobie z nią rady. Okolice nosa, policzki czoło... Jego działanie przeciwtrądzikowe było u mnie odwrotne. Na dodatek producent zapewnia ze krem matuje, tego tez nie robił. Nie wiem czy tylko moja cera jest taka specyficzna że źle zareagowała na ten produkt... zauwazylam iz ma on bardzo dobre opinie na internecie, chyba dlatego się na niego skusiłam... ale never ever!  Dla mnie to najgorszy produkt! Koszt ok 12 zł.


Dziewczyny, a może Wy używacie kremu godnego polecenia? szukam dobrego kremu nawilżającego, ktorego mogę używać przy mojej tłustej cerze...


Przepraszam Was ze zdjęcia nie są mojego autorstwa, ale mój aparat niestety jest chwilowo nie sprawny, robi kiepskie zdjęcia nie łąpie ostrośći i musze go rozpracowac, a ja pisze do Was kiedy tylko mam wolną chwilkę... 
Pozdrawiam :))






8 komentarzy:

  1. Ja używam dwóch kremów na zmianę :-) Na dzień krem korygujący matujący z Tołpy, nie jest zły, ale trzeba go zużyć. Nie zapycha i jest lekki, tak więc jest okej. Na noc z AA nawilżanie 20+, jest treściwy, nadal dosyć lekki. Nie mam problemu z suchymi skórkami, tylko przy gojących się ranach po wypryskach troszkę, ale działanie kremu określam na plus ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuje skoro polecasz! szukam jakiegoś tańszego kremu bo ten z Vichy niestety troszke kosztuje:(

      Usuń
  2. To chyba mamy bardzo podobnie "pokręcony" typ cery. Ja od siebie polecam Vichy Aqualia Thermal, Idealii jeszcze nie próbowałam. AA Wrażliwa Natura 20+ (ten na noc) też jest świetny, co mnie bardzo zaskoczyło - jest to bardzo niepozorny i niedrogi krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś o krem Wrażliwa Natura...Ja stosuję go codziennie na noc, już od około 2 miesięcy, prawie się kończy. Nie zapycha, ja mam cerę mieszaną (trochę suche mam okolice policzków, skronie itp, reszta jest dość tłusta) i nie spowodował pojawienia się jakichś niespodzianek. Jest bardziej treściwy niż kremy na dzień, pewnie w przypadku cery tłustej czy mieszanej nie nadawałby się np pod makijaż, ale na noc jest świetny. Nie jest tłusty, jedynie treściwy, mam wrażenie, że budzę się z gładką i nawilżoną buzią, gdy go stosuję, poza tym dobrze się wchłania :) Ma też bardzo prosty i krótki skład, co oznacza mniej zbędnej chemii. Nie zawiera parafiny, silikonów itp. Nie oczekiwałam od niego wiele, ale jest naprawdę super :) Pewnie za jakiś czas pojawi się dokładna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęciłaś mnie tymi słowami:) na pewno go wypróbuje, bo już wiele osób chwaliło ten kremik:)
      i czekam na recenzje na Twoim blogu :))

      Usuń
  4. ja żadnych z tych nieużywałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, proponuję używać maści z wit. "A" pozbędziesz się raz dwa niedoskonałości. Przy cerach z tendencją do przetłuszczania trzeba unikać środków z dodatkiem konserwantów.
    http://snitariuszka-urody.blogspot.com/2012/03/masc-ochronna-z-witaina.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam chyba z pięć próbek Idealii wiec starczyły mi na dość długo i byłam bardzo zadowolona z tego kremu :) gdy będę miała więcej gotówki z chęcią go kupię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]