piątek, 31 sierpnia 2012

Perfecta- maseczka ze złotem

 Do skóry z oznakami zmęczenia, stresu i niedotlenienia, bez ograniczenia wieku.
Idealna jako S.O.S. przed wyjściem. Do stosowania na twarz i pod oczy.
Zawiera złoto 24 - karatowe i kwas hialuronowy.
Szybko regeneruje i wygładza skórę oraz zapewnia jej zdrowy koloryt. Dyskretnie rozświetla cerę maskując cienie i oznaki zmęczenia.
Maseczka niezmywalna, pod makijaż.


Zakupiłam maseczkę w rossmanie za ok 1,60 zł. Początkowo skusiło mnie to że nadaje się ona rownież pod oczy, a chciałam coś by je rozświetlić i dotlenić.
Moja cera jest problematyczna i wrażliwa, więc nie ryzykowałam i nigdy nie nałożyłam jej na całą twarz. Całą zawartość saszetki przelałam sobie do pojemnika po żelu z flosleku, i nakładałam w bardzo małych ilościach pod oczy po wykonaniu makijażu. Oczy wyglądały dzięki temu na rozświetlone:)
Kolejnym jej plusem jest to, iż nałożona w małych ilościach na kości policzkowe, slicznie rozświetla również twarz! To chyba najbardziej podoba mi się  w tym, ze za niecałe 2 złote możemy mieć produkt który zastępuje nam rozświetlacz. Oczywiście nie daje to mocnego efektu, lecz naturalny, zdrowy wygląd. Na dodatek działa dobrze na skórę bo zawiera kwas hialuronowy czyli nawilża.
Raz na jakiś czas nakładam ją sobie w większych ilościach pod oczy, i zmywam po paru minutach.
Uważam że bardzo fajnie sprawdziła by sie równiez dodana do balsamu. Dałąby efekt rozpromienionej skory, świetne np na wyjścia i na lato.

Mój aparat troszkę przekłamuję, bo efekt rozwietlenia w pomieszczeniu nie jest az tak intensywny, lecz przy świetle dziennym wygląda to na prawdę ślicznie ;)

PODSUMOWANIE:

Nie jestem w stanie powiedzieć jak działa na całą twarz, ponieważ nie używałam jej jako maseczki.
Uważam, że jeśli za cenę poniżej 2 zł możemy miec produkt  ktory fajnie rozświetli nam buzkę i doda jej blasku, to należy spróbować. Nawet jeśli komuś nie przypadnie   do gustu, to 2 zł będziemy żałowali mniej, niż wydanych kilkudziesięciu złotych na rozświetlacz;)
aaa i zapomniałabym... wg mnie, przepięknie pachnie !!



2 komentarze:

  1. tej nie miałam, ale mam zamiar ją kupić przy najbliższych zakupach w rossie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją i mi się nie spodobała jako maseczka, jako rozświetlacz jest to super pomysł, chętnie przetestuję. :)
    Również dodaję. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]