poniedziałek, 4 marca 2013

Znacie produkty Fruttini ?

Ja poznałam je ok. 2 lata temu. Zakochałam się w zapachu zestawu który miałam :























Ja nie miałam całego tego zestawu,  uzywałam tylko:
- produktu 1 czyli peelingu
- produktu 2 czyli balsamu do ciała
-produkty 3 czyli żelu pod prysznic
-produktu 4 czyli mgiełka do ciała

Jest to seria o zapachu ananasa i wina Prosecco a uwierzcie mi ze zapach jest nieziemski;)

Pachnie niesamowicie świeżo, nie jest to przytłaczający zapach, nie drażni.  Zacznijmy od początku:


PEELING:

Pelling ma niestety kiepską konsystencje. Mało w nim drobinek ścierających, i nie radzi sobie wg. mnie z peelingowaniem ciała. Mimo to używałam go jako żelu bo kocham jego zapach.

BALSAM:

Ten produkt bardzo przypadł mi do gustu. Konsystencja jest lekka, ale dobrze nawilża. Nie jest tłusty, szybko się wchłania i pozostawia skórę gładką. Smarowałam nim także plecy i dekolt, a mam tam problemy skórne i ten balsam nie pogorszył stanu mojej skóry a fajnie nawilżył. Jest przede wszystkim wydajny dzięki lekkiej konsystencji, bo wystarczy mała ilość by pokryć całe ciało.

ŻEL POD PRYSZNIC:

To, co najbardziej podoba mi się w tym produkcie to opakowanie! Widzicie jego zatyczkę w formie haczyka? Można ją zdjąc i przypiąc na spodzie opakowania, a za haczyk powiesić np pod prysznicem. Dzięki temu produkt wisi tak jakby "do góry nogami" i ułatwia nam to aplikacje. Co więcej, kiedy tak sobie wisi pod tym prysznicem "do góry nogami" nie wylewa się, bo ma specjalną nakładkę która umożliwia zaaplikowanie produktu po naciśnięciu na tubkę. Więc może wisiec i na pewno nie wyleje się nam nic. Teraz może coś o działniu;p Jest gęsty, więc wydajny, dobrze się pieni, pięknie pachnie to już wiecie. Nie ściąga skóry, oczyszcza. Ja od żelu nic więcej nie oczekuje.

MGIEŁKA DO CIAŁA:

Zapach zapach zapach!!!
Czuć w niej alkohol początkowo co nie każemu może się podobać. jednak to tylko chwila, po odparowaniu czujemy tylko woń ananasa;p Mgiełka ma orzeźwiać i to robi, ma odświeżać i też radzi sobie. Zapach wiadomo nie utrzymuje się cały dzień bo to nie woda toaletowa tylko mgiełka. Ale warto mieć w swojej torebce taki produkt, przydaje się w wielu sytuacjach:)

Wiem że firma Frutitini ma w swojej ofercie inne kombinacje zapachowe, z pewnością wypróbuje, na chwile obecną poluje na masła do ciała ich firmy ;)

Miałyście kiedyś styczność z jakimiś produktami tej firmy??

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]