środa, 3 kwietnia 2013

Tania podróbka Christiny Aguilery?


Bi-es ma wiele zapachów które uwielbiam! Zwykle są to tanie wersje drogich perfum, a często zapachami nie różnią się bardzo od oryginału. Ten kupiłam nieświadomie, ale podobno jest to podróbka Christiny Aguilery. Być może coś w tym jest, wzór na flakoniku jest podobny. 

 Nuty zapachowe:
nuta głowy: tangerynka, owocowa herbata z czarną porzeczką
nuta serca: piwonia, jaśmin, śliwka
nuta bazy: ambra, wanilia, piżmo



Zapach początkowo jest dosyć mocny. Ja ten rodzaj zapachu nazywam  pudrowym. Jest kobiecy, uwodzicielski i sexowny.
Jednak nie jest to trwały zapach, początkowo jest intensywny, lecz po jakimś czasie  staje się słabiej wyczuwalny.

Co jest plusem? Koszt tego flakoniku to chyba 10 zł, lub niecałe 10 zł więc można go nawet mieć w torebce i używać do woli bo nie będziemy miały wyrzutów sumienia że nie oszczędzamy  drogich perfum;p

Ja zapachy Bi-es lubie i kupuje bo za niską cenę można mieć trwałe zapachy, no może nie koniecznie ten do takich należy ale znam wiele innych godnych polecenia;) 


7 komentarzy:

  1. Moja koleżanka kiedyś je miała, zapach nawet mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam perfumy Christiny Aguilery i szkoda mi ich używać :D Muszę kupić tę tańszą wersję, to wtedy nie będę się ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam do czynienia, zazwyczaj kupuję perfumy z Avonu bo bardzo mi się podobają, szczególnie te Fergie ;D Jeszcze kiedyś kupowałam fioletowe Avril Lavigne ale cenowo to już troszkę gorzej xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jednej strony jest to ekonomiczne rozwiązanie dla osób, które nie lubią przepłacać, jednakże razi mnie takie bazowanie na popularnych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu, ale kusi mnie.
    Ps. widzę, że mamy takie same logo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]