czwartek, 18 kwietnia 2013

Efektima Hydro Repair


Zdecydowanie poprawia stan nawilżenia skóry i sprawia, że cera jest gładka oraz sprężysta. Zawiera specjalny kompleks nawilżający (kwas hialuronowy, olejek winogronowy, olejek arganowy, wit. E ), przez co natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia, chroni skórę przed utratą wody oraz poprawia jej spoistość. Wzbogacona w wyciąg z ananasa i mango wzmacnia naczynia krwionośne, wygładza skórę i sprzyja jej regeneracji. Efektem zabiegu jest doskonale nawilżona, pełna blasku skóra oraz widoczna poprawa jej elastyczności. Cera odzyskuje uczucie komfortu i świeżości.

Moja opinia:

Zapach:
słodkawo owocowy, bardzo przyjemny:)

Konsystencja:
lekka konsystencja.

Działanie:
Dobrze się nakłada, i wchłania się w twarz. Mogę powiedzieć że moja buzią ją wchłonęła bardzo szybko. Następnie należy zmyc pozostałości. Po uzyciu mogę przyznać że przede wszystkim zauwazyłam duże wygładzenie twarzy. Buzia była delikatna, i bardziej jednolita. Co do nawilżenia to też zauwazyłam efekty, bo skóra była bardzo miękka i wygładzona;) Jednak czy takie "doskonałe" było to nawilżenie jak obiecuje producent to nie wiem, ale dla mnie wystarczające;p
Jedno opakowanie starczyło mi na 3 uzycia, więc uważam że jest wydajna.

Czy kupię ją ponownie? 
Na pewno :)

9 komentarzy:

  1. Kurde, każdy o tej Efektimie xD Sama mam ochotę spróbować, ale przeraża mnie fakt, ile ja jeszcze maseczek mam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję testować i się polubiłyśmy. Zapach też ma bardzo ładny sama przyjemność :)
    Obserwuję
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś lubiłam, takie maseczki na 2,3 razy, ale teraz nakładam tylko glinki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]