piątek, 4 kwietnia 2014

Quiz Lakier idealny :)

Cześć dziewczyny! I Chłopaki :)
Nie mogłam się doczekać, kiedy znowu do Was wrócę. Powodem mojej nieobecności był brak internetu:( Tak bywa kiedy ma się internet z ograniczonym transferem;/ Nie polecam ;p

Pokaże Wam dzisiaj lakier, który podbił moje serce kolorem:)
Kupiłam go, ponieważ chciałam lakier którego kolor będzie podobny do mojej sukienki którą kiedyś Wam pokazywałam z mixie zdjęc:) I wiecie co? Kolor jest prawie identyczny;)







Cena: 3 zł
Kolor nr 405

Na zdjęciach mam 2 warstwy.
Lakier szybko wysycha, trwałość to ok 3 dni w dobrym stanie więc jak za tą cenę to chyba przyzwoicie. Na dodatek aplikacja jest super, ponieważ lakier ma fajny i szeroki pędzelek, którym dobrze się go rozprowadza po płytce. Plus dla firmy!

Kolor na żywo jest minimalnie bardziej intensywny, ale wygląda ślicznie ! :)

Polecam Wam zapoznać się z lakierami Safari, naprawdę duża gama kolorystyczna, i fajny efekt na pazurkach :)

3 komentarze:

  1. Młodzieżowy kolorek. Lubie takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za taki kolorkiem, ale widzę, że świetnie się rozprowadza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]