niedziela, 26 stycznia 2014

Rexona antyperspirant w kulce

Wiem że znowu zaniedbuje bloga, ale niestety sesja mnie przygniata i tonę w notatkach i książkach... :(

Pokaże Wam antyperspirant, tym razem nie w sprayu! Mogę śmiało powiedzieć że przekonuje się do kulki, przynajmniej z Rexony.

Moja opinia:

Zapach:
Sliczny! Pachnie świeżo, bardzo świeżo ale i przyjemnie. Zapach jest intensywny i długo się utrzymuje.

Działanie:
Szybko się wchłania to na plus. Nie powiem że niweluje pocenie się bo oczywiście ze nie. Przede wszystkim chroni przed nieprzyjemnym zapachem. Czy działa 48 h nie wiem, nie testowałam i nie zamierzam. Na pewno radzi sobie przez dzień dobrze.  Nie brudzi także ubrań co dla mnie jest bardzo ważne:)
Do tego jest tani, kupiłam za ok 6,99 zł w Rossmannie.

Ocena:
5/5

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]