piątek, 5 lipca 2013

Jedwabne serum BingoSpa

Kosmetyk chyba dobrze znany:)



BingoSpa, Jedwabne serum do mycia włosów

Informacje od BingoSpa
Odbudowujące i uelastyczniające serum BingoSpa do mycia włosów.
Proteina jedwabiu posiada znaczne pokrewieństwo do protein występujących w skórze i włosach. Dzięki temu rozpuszczalne białko jedwabiu może tworzyć na powierzchni włosów film ochronny, który wygładza ich powierzchnię. Nadaje to włosom przyjemny chwyt, poprawia ich czesalność.
Proteiny jedwabiu posiadają ładunek elektrostatyczny przeciwny do ładunku włosów, dzięki czemu preparat posiadający w swoim składzie proteiny jedwabiu silnie przywierają do ich powierzchni.


Bogate w proteiny jedwabiu serum BingoSpa  zwiększa zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów poprawiając ich podatność na układanie, zapobiega ich elektryzowaniu, nadaje włosom elastyczność, miękkość oraz jedwabisty połysk. 

 
Sposób użycia: nałożyć na wilgotne włosy, masować, dokładnie spłukać, ewentualnie  zastosować odżywkę.




Moja opinia:

Zapach: 
Bardzo intensywny, mydlany.

Konsystencja:
Niezbyt gęsty, ale też nie rzadki. Troszkę niewygodna butelka sprawia że mi dosyć często produkt wylewał się z butelki, lub nakłądałąm zbyt wiele produktu na dłoń.

Działanie:
Dosyć dobrze sie rozprowadza, pieni, i czuć że oczyszcza włosy. Są one wręcz skrzypiące. Nie plącze ich tak bardzo jak kolagenowe serum do mycia włosów ale i tak mam problemy z rozczesaniem więc  ja nie wyobrażam sobie żeby nie użyć po nim odżywki.
Zapach utrzymuje sie na włosach długo,  daje mi efekt czystych włosów. Uzywam go nie za każdym razem gdy myje włosy, lecz na przemian z innymi szamponami.
Nie wywołał u mnie łupieżu bądź swędzenia skóry głowy co oceniam na plus.
Ja zuzywam duże ilości szamponu, wiec u mnie był niewydajny.
wiele dziewczyn skarżyło się że przetłuszcza włosy... hmmm... ja czegoś takiego nie zauważyłam, na pewno nie spowodował że muszę myć je częsciej niż zwykle to robie.

Ogólnie oceniam że jest to produkt przeciętny. Na pewno nie nadaje się do codziennego mycia, lecz ok 1 na tydzien by uzyskać efekt czystych włosow. Nie zaskoczył mnie, nie musiałam zbierać buzi z podłogi z wrażenia;p

Ocena:
-4/5   bo nie zrobił nic zaskakującego




10 komentarzy:

  1. czyli produkt nie dla mnie bo u mnie idzie szampon jak woda

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie wszystkie produkty od Bingo Spa to tylko i wyłącznie fajny zapach, kolor i opakowanie. Działanie znikome. A szkoda! :(
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru - Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa z tym się nie do konca zgodzę, bo ja uważam że BingoSpa ma wiele cudownych kosmetyków;)

      Usuń
  3. Mi właśnie przetłuszczał włosy i dlatego nie przepadam za nim xD Robiłaś coś z wyglądem bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa tak, zmieniłam szablon bo tamten był chyba za bardzo pstrokaty;p

      Usuń
  4. Nie miałam tego serum, ale skoro jest to przeciętny produkt to raczej się na niego nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety przetłuszczał włosy i tak jak napisałaś- spektakularnych efektów nie było :(

    P.S. w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej sie na niego nie skusze:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]