czwartek, 4 lipca 2013

Efektima, 2 kroki do pięknych stóp?

Znacie?


Efektima, 2x7 ml. Dwie saszetki, peeling oraz maska do stóp.

Po kolei:




Peeling do stóp

Nie jest to typowy peeling do stóp. Zdziwiło mnie to, że nie ma on drobinek ścierających. Jest gładki, nakłada się go na stopy na 10-15 min po czym należy zetrzeć go ręcznikiem papierowym.
Po starciu pozostała tłusta warstwa, co nie chciało zejść nawet po kontakcie z wodą. Ten właśnie efekt tłustych nóg  dawał uczucie wygładzenia stóp.  Zapach trudny do określenia, nie powalił mnie, ale tez nie przeszkadzał.
Ogólnie oceniam peeling niezbyt wysoko, gdyż nie zauwazyłam większych zmian w stanie moich stóp. Chyba wole peelingi z drobinkami.


Maska do stóp

Należy nałożyć ją na stopy, i poczekać do wchłoniecia na 15 min, lub dla lepszych efektow nałożyć na noc skarpetki bawełniane. Ja zrobiłam tak: nałożyłam na stopy, jednak bardzo długo się wchłaniała, i końca nie było widać, więc ubrałam skarpetki i tak siedziałam. Efekt? był po zdjęciu wieczorem skarpetek. Stopy były trochę delikatniejsze, miekkie. Po kąpieli i zmyciu nadmiaru ze stóp, nie zauważyłam żadnej poprawy. Dodam, że zapach tej maski bardzo mnie drażnił. Z daleka pachnie ona w miare okej, jednak kiedy przyblizymy np dłonie którymi nakładałysmy maskę do noska, smierdzi wg mnie bardzo chemicznie i nieprzyjemnie.

Starcza na raz


Podsumowanie:

Plusy:
Bardzo fajna konsystencja , ani peeling ani maska nie były zbyt rzadkie, nie spływały
Największe efekty widziałam na dłoniach którymi aplikowałam oba produkty;p
Dosyć duża ilość produktu która pozwala na pokrycie całych stop
Cena

Minusy:
Drażniący zapach maski.
Użycie obu produktów wymaga czasu, ktory nie każdy ma. Peeling ok 15 min, maska również, lub więcej. Najlepiej przed snem, żeby nie tłuścić potem podłogi w domu gdyż zostaje film na stopach bo nie wchłania się całkowicie.

Niestety ten produkt nie przypadł mi do gustu,  nie zauważyłam poprawy w stanie stóp, ani żadnych widocznych efektow. Zdecydowanie bardziej polubiłam się z peelingiem i maską do rąk z Efektimy.


Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą Efektima. Fakt ten nie wpłynął na moją ocenę.


2 komentarze:

  1. Ja wczoraj zużyłam zarówno saszetki do rąk, jak i do nóg - moim faworytem jest jednak peeling i maska do stóp :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]