środa, 19 listopada 2014

Ogłoszenie - chwilowo zawieszam bloga :(

Hej Kochani! 
Po raz kolejny jestem Wam winna wytłumaczenie... Ostatnio obiecywałam, że już nie zniknę na tak długo, a teraz znowu sytuacja taka sama. Niestety doby nie wydłużę, chociaż bardzo bym chciała. Wiele się u mnie dzieje, zmagam się z kilkoma trudnościami, więc nie jestem w stanie dawać z siebie tutaj 100%, a właśnie tego bym chciała. Nie chce bywać tutaj raz na dwa tygodnie, ponieważ uważam, że zasługujecie na coś więcej. Dlatego podjęłam decyzję, że chwilowo zawieszam bloga. Na jaki czas? Nie jestem w stanie określić, może to być miesiąc, może 3, a może nawet dłużej. Do czasu, aż ze wszystkim się uporam. Wrócę na pewno, to mogę obiecać. Mam nadzieje, że mimo wszystko będę miała do czego wracać, że nadal będziecie ze mną. Postaram się jednak odwiedzać Wasze blogi, czytać regularnie.

Trzymajcie się cieplutko <3

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]