czwartek, 6 marca 2014

AA Delikatne mleczko do demakijazu 2w1

Najgorszy dzień w całym tygodniu juz za mną więc relaksuje się i powoli przymierzam się do weekendu:) A Wam jak mija tydzień?

Dzisiaj z racji tego że mam chwilkę czasu, postanowiłam pokazać Wam mleczko do demakijażu którego ozywam juz od ponad miesiąca.




Moja opinia:

Zapach:
Mleczko jest bezzapachowe, dokładnie tak,  jak zapewnia producent :)

Konsystencja:
Mleczko jak mleczko :)

Działanie:
Po odstawieniu mleczka z bebeauty z Biedronki szukałam czegoś co nie podrażni moich oczu. Firma AA raczej kojarzy mi się z kosmetykami dla alergików więc zaufałam i tym razem.
Mleczko dobrze zmywa makijaż, wiadomo że płynu micelarnego nie przebije ale jest naprawdę fajne. Oczy nie szczypią, nie są zaczerwienione. Po uzyciu mam lekko zamglone oczy, ale u mnie jest to efekt uboczny zawsze po zmyciu jakimkolwiek mleczkiem. Nie zmywam nim całej twarzy więc pisze tylko o tym jak radzi sobie ze zmywaniem makijazu z oczu!
Polecam używać mleczka na mokry i wyciśnięty wacik. Wtedy nie będziemy sobie podrażniać okolicy oczu która jest i tak bardzo wrażliwa.

Podsumowując polecam to mleczko, myślę że dla alergików sprawdzi się dobrze gdyż jest całkiem bezzapachowe i delikatne.

Cena ok 11 zł :)


4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o delikatne mleczka, kocham z Celii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przerzuciłam się całkowicie na micel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na klientkach używam miceli albo plynow do demakijazu zazwyczaj o wiele lepiej radza sobie z zanieczyszczeniami i makijazem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]