środa, 26 lutego 2014

Eveline Szampon arganowy 8w1

Ostatnio mało mnie tu, ale to dlatego że zaczęły mi się znowu zajęcia czyli jednym słowem mogę powiedzieć że pomieszkuje prawie na uczelni;p

Dlatego też dzisiaj szybki post o szamponie który chciałam Wam pokazać już dawno temu ale ciągle zapominałam :)


Moja opinia:

Zapach:
Bardzo ładny ale trudny do opisania.

Działanie:
Szampon wg mnie dobrze się pieni i rozprowadza na włosach. Pomimo małej pojemności jest dosyć wydajny. U mnie nie powodował plątania włosów, nie robiły się kołtuny, z rozczesywaniem nie było problemu. Po wyschnięciu włosy były miękkie, gładkie, nie puszyły się.
Niestety nie zauwazyłam żeby szczególnie regenerował moje włosy. Z pewnością były lśniące, ale ja z natury mam takie włosy.

Podsumowując szampon jak szampon. Szału nie zrobił, ale jest dosyć przyjemny. Czy do niego wrócę nie wiem. Raczej nie, bo nie podbił mojego serca jak inne szampony które mają większą pojemność i lepiej działają na moją czuprynę;p
Mimo to, polecam wypróbować:)


11 komentarzy:

  1. Mam maskę z tej serii i czeka na swoją kolej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i podobnie oceniam :) Taki średniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś ta seria Eveline kompletnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się nieustannie zastanawiam, co będzie dalej, bo ostatnio Eveline ma same kosmetyki 8 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, sama z siebie bym chyba nie kupiła, jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam 8 w jednym, obiecują tzw. gruszki na wierzbie. Bałabym się, że olejek arganowy przetłuści mi włosy u nasady ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam olejek arganowy z tej serii i jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. widzialem go w biedrze ale poki co mamkuracje bioxine

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawi mnie ten szampon, ale na razie kupiłam tylko maskę do włosów z tej linii.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie, totalny bubel :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie miałam, ale bardzo lubię produkty do włosów Eveline, wiadomo zawsze trafi się jakiś bubel, ale ogólnie fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]