wtorek, 10 września 2013

Vichy Normaderm nawilżający krem zwalczający niedoskonałości

wiele razy chciałam zainwestować w jakiś droższy krem do twarzy, z racji że niedoskonałości ciągle mnie dręczą... Ostatnio pokazywałam Wam próbkę jaką dostałam od firmy Vichy. Cieszyłam się bardzo bo mogłam przetestować produkt. Niestety próbka 3 ml nie starczyła mi na tyle, bym mogła  w 100% poznać ten produkt. Dlatego na początku chce Wam powiedzieć że moja opinia będzie opierała się na przemyśleniach po ok 1,5 tyg uzywaniu kremu. 




























Krem zwalczający niedoskonałości skóry jak :
- zaskórniki
- rozszerzone pory
- nierówności skóry
- zaczerwienienia skóry
Krem NORMADERM zawiera innowacyjny Zincadone A czyli kompleks trzech składników:
- kwas glikolowy (odblokowuje pory, usuwa obumarłe komórki naskórka)
- dermostim (stymuluje odnowę komórkową , niedoskonałości znikają)
- glycadone (oczyszcza skórę, zmniejszając namnażanie się bakterii i grzybów)
Trio tych trzech składników powoduje że skóra odzyskuje zdrowy wygląd po czterech tygodniach regularnego stosowania. Kosmetyk ten przeznaczony jest dla młodych kobiet które mają tradycyjny trądzik za sobą ale nadal zdarzają im się wypryski , zaskórniki , drobne krostki i zaczerwienienia skóry . A także sporo kłopotu mają z błyszczącą (ale nie tłustą) buzią.

Skład: aqua, alcohol denat, polyethylene, glycerin, phenyl trimethicone, nylon-66, trietanolamine, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, c13-14 isoparaffin, peg-4 dilaurate, peg-4 laurate, hammamelis virginiana, algae, zinc pca, glycolic acid, zinc sulfate, salicylic acid, arginine pca, iodopropynyl butylcarbamate, copper pca, hydrolyzed algin, tetrasodium edta, laureth-7, dextran, acetyl hexapeptide-1, acrylates /stearyl acrylate/ dimethicone acrylate copolymer, polyacrylamide, parfum

Cena: 70zł / 50ml



Moja opinia:

Zapach:
Dosyć wyczuwalny, bardzo przyjemny.

Konsystencja:
Wg mnie żelowa, lekka. 

Działanie:
Na początku zobaczyłam na skład, alkohol na 2 miejscu nie wywołał uśmiechu na twarzy. Po nałożeniu  bardzo szybko się wchłania, przez co nadaje się pod podkład. Pozostawia buzię bardzo matową. Przyjemnie nawilża cere, jest gładka. Na tym chyba plusy się konczą. Na początku używania wyskoczyło mi  kilka niedoskonałości,  ale stosowałam nadal i nie zniechęcałam się. Niestety krem się skończył ale wraz z nim niedoskonałości nie zniknęły. Cięzko mi powiedzieć czy pojawienie się ich było efektem oczyszczania się twarzy, czy po prostu nietrafionym produktem do mojej cery. 

Mimo to produkt mnie zaciekawił, dlatego chciałam o nim wspomnieć i poprosić Was o radę. Czy któraś z Was używała tego produktu i może coś więcej o nim powiedzieć? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]