środa, 7 sierpnia 2013

Jaki kolor na dziś? Niebieski :)

Wczoraj nieźle się opaliłam, dlatego też pomalowałam paznokcie lakierem który świetnie wygląda przy opalonej skórze. U stóp prezentuje się slicznie, u rąk również :)






























Troszeczke przekłamane kolory, na żywo kolor bardziej pastelowy, lekko wpadający w fiolet bym powiedziała aczkolwiek piekny!!
Numer 133

Ja mam ten lakier ohoho od baardzo dawna. Chyba z 1,5 roku. Używałam czesto, ale jak wiecie lub nie ja zużywam lakiery do dna dosłownie. Rozcieńczam ile się da jeśli zasycha, więc dlugo słuzy.

Aplikacja: Pędzelek dosyc dlugi, nie gęsty ale dobrze się nim maluje

Krycie: Pierwsza warstwa bardzo słaba, potrzeba min 2 ( na zdj 2 warstwy)

Trwałość: Teraz, kiedy moje paznokcie są bardzo słabe lakiery trzymają się 1 dzień i drugiego już są odpryski. Jednak kiedyś pamiętam że trzymał się 2-3 dni, czyli u mnie standard ;p

Nie tworzy smug, pieknie wygląda, błyszczy się;)

Polecam :)

11 komentarzy:

  1. Mój ukochany niebieski kolorek.Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolorek, takie niebo dziś było na Lubelszczyźnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ładny kolor, jak na niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolory:) śliczny jest, szkoda, że ja mam takie krótkie paznokcie:(

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam niebieski <3 Zapraszam do nas na super konkurs !!! Do wygrania extra ciuszki o wartości 100 oraz 80 $ w sklepie Persunmall :* Naprawdę warto wziąć udział :) pozdrawiam ;** http://modnesisterki.blogspot.com/2013/08/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go, niestety już się skończył. Piękny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor! Wyglada naprawdę fajnie!

    W wolnej chwili zapraszam na mobile mix!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kolor niebieski na pazurkach, a ten wydaje się być takim jeansowym kolorkiem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]