wtorek, 18 czerwca 2013

Pilomax i nowa przesyłka

Firma Pilomax zrobiła mi mega miłą niespodziankę:)

Dostałam od nich pięknie zapakowaną paczuszkę z 2 produktami do testów;)
Zobaczcie sami:






Miałam w planach właśnie zakup maseczki Pilomax, więc mogę ją dzieki uprzejmości firmy przetestować.  Firmie dziekuje za udostępnienie mi produktów do testów a Wam mogę zdradzić że już uzyłam obu maseczek i wrażenia są bardzo przyjemne;) Więcej powiem kiedy dokładnie przetestuje obie maski :)


A tak poza tym to zapraszam Was serdecznie na konkurs !!!
Wszelkie informacje dostępne tu






8 komentarzy:

  1. Udanego testowania zatem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, tak mi się podoba ten ich grzebień z szeroko rozstawionymi zębami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wszędzie na blogach Pilomax i Pilomax...A ja jeszcze nic z tej firmy nie miałam, jestem jak zwykle do tyłu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam styczności z tą firmą :) czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]