piątek, 2 listopada 2012

Nudziaaaak!

Nareszcie znalazłam idealny kolor lakieru! Od dawna szukałam delikatnego, klasycznego nudziaka, ale kazdy był albo zbyt brzoskwiniowy, albo zbyt bialy. Pare dni temu byłam w Rossmanie, i rzucił mi się w oczy piękny kolor lakieru z Wibo i bez wahania kupiłam :)



niestety mój aparat przekłamuje kolory, więc musze sprostowac że kolor jest troszkę ciemniejszy....
2 warstwy dają fajny efekt, trzyma się już na moich paznokciach trzeci dzien, z tym że dwa dni temu moje dłonie miały styczność z wodą dosyć długo, nie odprysnął.  Kosztował 4,99 :) polecam każdemu, kolor uniwersalny:)


8 komentarzy:

  1. mam go i równie uważam że jest cudowny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mam ten sam odcień, albo bardzo podobny, również go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałam napisać że jest to kolor numer 351 chyba;p (chyba bo troszkę się cyferki starły )

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam chyba taki sam, ale jakoś nim nie umiem malować :P albo trafił mi się wadliwy, bo ile razy bym nie malowała to za każdym razem robią mi się zacieki ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny kolor! musze miec ten lakier! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]