wtorek, 2 października 2012

Avon żel pod prysznic

Muszę powiedzieć że jedym z najlepszych produktów  firmy Avon są żele:) są rewelacyjne, pachną bosko, są gęste, i baardzo wydajne. Starczają na długo a na dodatek są tanie, butlelka 500 ml kosztuję ok 10 zł, w promocji nawet 8,99 wiec myślę ze jest to bardzo opłacalne.





Mamy duży wybór ( na zdjęciu nie ma wszystkich możliwych zapachów, jest ich o wiele wiele więcej)

Moje ulubione to Tropics , logoon,  i serenity;) a jakie są Wasze typy??

8 komentarzy:

  1. Kiedyś je uwielbiałam:) Teraz mnie wysuszają, nie wiem dlaczego, albo moja skóra się zmieniła, albo to Avon się popsuł...
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mialam kilka z tej serii ale szału nie robią ;/ :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam żadnego żelu z Avon. Może czas to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś też używałam tylko tych, ale najzwyczajniej w świecie mi się znudziły i mam swoje o wiele lepsze typy niż avon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już wolę nie testowac maseczek z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachy mają ładne, ale mnie te żele wysuszają niestety ;/ Poza tym dosyć dawno nie miałam niczego z Avonu, nie mam teraz dostępu do konsultantek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam wypróbować tych żeli, ale zachęciłaś mnie do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem bardzo zadowolona z tych żeli, polecam zapach lagoon i waterfall ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]