poniedziałek, 3 września 2012

Ulu ulu Ulubieńcy sierpniaa!! :)

Sierpień to dla mnie miesiąc, kiedy makijaż schodzi na dalszy plan. Bardziej zależy mi wtedy na odświeżeniu, i naturalnym wyglądzie :)
Produkty które stosowałam codziennie, są moimi ulubieńcami!!





1.Lakier do paznokci Lovely kolor 116 Zakupiony miesiąc temu w rossmanie za 4,99 jeśli się nie mylę. Moj aparat przekłamuje troche kolory, jednak jest to przepiękny bardzo intensywny różowy.


Kolor jest jeszcze bardziej intensywny nić na zdjęciu;)  2 warstwy dają piękne pokrycie paznokcia.
Moja płytka jest strasznie miękka, rozdwajająca się więc lakiery nie utrzymują sie dłużej niż 2 dni, ten wg mnie jest całkiem przyzwoity i utwardza je. P o l e c a m

2. Zmywacz Isana, zakupiony w rossmanie, kosz ok 2-3 zł. Jest to wg mnie jeden z  moich ulubionych zmywaczy, dobrze sobie radzi i ma ładny zapach. P o l e c a m

3. Perfecta Extra Slim, Serum przeciw rozstępom, wyszczuplające. Natura, w promocji 9,99.
Kupiłam go, ponieważ mimo mojego młodego wieku (20 l.)  i szczupłej sylwetki, ostatnio na moich udach pojawiły sie drobne prążki. Wpadłam w istną panikę i poleciałam od razu do drogerii. Produkt używam nie cały miesiąc. Jestem zachwycona efektem chłodzenia, jest niesamowite, czuć ze aktywne skłądniki działają.
Zapach baaardzo miętowy, świeży aż pachnie w całym pokoju. O efektach opowiem za pewien czas:) Jak na razie P o l e c a m

4. Avon, scentini- emerald sparkle  w promocji za 12,99
Zapach jest bardzo przyjemny, orzeźwiający, jak dla mnie pachnie bardzo jabłkowo i dziewczęco. Dwufazowa struktura wody wygląda przepięknie na toaletce.
Zapach u mnie utrzymuje się pare godzin, chociaz po pewnym czasie dla mnie jest nie wyczuwalny, lecz inny czują go:) P o l e c a m

5. Garnier mineral, action control   10 zł
Moj ukochany antyperspirant!!! Uwielbiam tą firmę. 
Piękny piękny piękny zapach, który przez długi czas jest wyczuwalny na ciele. Na dodatek dobrze chroni przez nieprzyjemnymi zapachami, odświeża. 
Kupuje go na okrągło i myślę że zawsze będzie gościł w mojej łazience. P o l e c a m  

6.Bell korektor pod oczy maskujący niedoskonałości ok 8 zł w promocji. 
Recenzja pare postów niżej :) P o l e c a m

7. Max Factor Xperience - lekki podkład  wygładzający ok 67 zł
Podkład ten kupiłam w naturze ponad miesiąc temu. Ma piękny zapach.
Był idealny idealny na ciepłe dni kiedy musiałam nałozyć cokolwiek na twarz, pomimo że zrobiłam to tylko pare razy na większe wyjścia. Delikatnie kryje, nie podkreśla suchych skórek, oraz długo się utrzymuje. I przede wszystkim, wygląda mega naturalnie na twarzy. P o l e c a m 

8. Avon, Planet Spa, maseczka głęboko oczyszczająca pory Tajski Kwiat Lotosu ok 10 zł w prom. 
Moj hit, moj ulubieniec, moja ukochana maseczka sierpnia jak i pewnie kilku nadchodzących miesięcy!!!
Maseczka po nałożeniu na twarz tworzy skorupe oraz zmienia kolor z rózowego na biały. 
Pachnie niesamowicie! Po zmyciu twarz jest ściągnięta, pory są prawie niewidoczne, oczyszczone, a buźka świetlista promienna i czysta:) I nadal pachnie;d  P o l e c a m

2 komentarze:

  1. Czy ta maska z Avonu zawiera w sobie alkohol? Wszystkie znane mi produkty z Avon zawierają alkohol...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety widzę w składzie alcohol, na dalekim miejscu ale jest;/
      chociaż powiem Ci szczerze że mi to w tym produkcie nie przeszkadza, maseczka jest godna uwagi, na prawde polecam :))

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]